1. Avdelningararrow-down
  2. Orterarrow-down
  1. Tjänsterarrow-down
  2. Annonseraarrow-down

I vimlet med Sven: Publiksuccé för Evedals after beach

Många Växjöbor har genom åren intagit god mat och dryck i klassiska Evedals Värdshus. Nu var det bra tryck när värdshuset hade premiär för sin after beach på torsdagarna.
Storpublik hade kommit till Evedals Värdshus för premiären av after beach.
Foto: Sven Elofsson
Krögaren Tobias Wendt hade all anledning att se belåten ut.

ERBJUDANDE!

Allt innehåll på smp.se, appen MinSMP, e-tidning, sajterna minhockey.se, minboll.se och vxoweek.se. 3 månader för endast 3 kr! (ord pris 537 kr)

Stefan Nilsson, som har hockeytröjan upphängd i Lakerdome, och förvaltningschef Tomas Ekelius.
Far och dotter, Roland Olsson och Pernilla Nätbring, samt Ylva Lycke trivdes.
Grillkocken Nelson Rivas serverar hamburgare till Sara Persson med dottern Isadora.
Nöjt par. Jonas Filipsson, numera vd för byggföretag, och frisören Agnes Jonsson.
Jobbarkompisar från Obos, Från vänster Emma Malmqvist, Tobias Abrahamsson och Ann-Louice Olofsson.
Skålade gjorde kompisarna Henrik Ottosson och Peter Henningsson.

Cirka 1 200 gäster kom för att trivas och lyssna till husbandet Bobbyflips.

– Det var mycket mer än vad vi väntat oss. Vi började med after beach för fem år sedan och första året hade vi bara två-tre kvällar. Sedan har jag och Mattias Strömberg i Bobbyflips succésivt utvecklat konceptet, berättade krögaren Tobias Wendt.

Stämningen var avslappnat skön. Solen sken och vänner möttes. Nu håller after beach på fram till den 16 augusti.

– Vi vill ha det enkelt och trivsamt. Vilken som helst får komma in.

Efter många års slit har Tobias Wendt ute värdshuset till försäljning. Krögaren har nya planer.

– Jag har tre intressenter som köpare, avslöjade Tobias.